Heeft je auto onderhoud nodig, is het tijd om de banden te wisselen of heb je onverhoopt schade gereden?
Onbezorgd op weg, waar je ook gaat. MHC Mobility zorgt ervoor dat alles op rolletjes verloopt. Uiteraard heeft iedere auto periodiek onderhoud nodig. Ook kan het natuurlijk voorkomen dat je een keer schade rijdt. Om je snel weer op weg te helpen hebben wij hieronder op een rijtje gezet waar je terecht kunt.
Je kunt eenvoudig online het onderhoud van je auto plannen met de planmodule. Klik hier om naar de online planner te gaan.
Als je winterbanden in het contract hebt opgenomen, ontvang je ieder half jaar een e-mail van ons met instructies waar je de bandenwissel kunt plannen. Zijn de banden van je auto al eerder gewisseld? Je kunt dan ook in de My Mobility App onder Auto informatie > Onderhoud controleren wie jouw bandenleverancier is.
Heb je schade gereden? Lees hier hoe je deze kunt melden en hoe de verdere afhandeling verloopt.
Heb je pech onderweg en kun je niet verder rijden? Bel dan direct: +31 (0)88 28 28 499. Wij helpen je weer op weg.
We maken het jou als leaserijder bij MHC Mobility graag zo gemakkelijk mogelijk. Daarom vind je op deze pagina relevante documenten die je kunt gebruiken om zorgeloos de weg op te gaan. Hier kun je bijvoorbeeld informatie vinden over het gebruik van laadpassen en brandstofpassen.
Met de My Mobility App heb je altijd toegang tot relevante actuele informatie over uw auto. In de app kun je eenvoudig een onderhoudsbeurt plannen of melding maken van schade. Ook navigeer je eenvoudig naar een voordelig tankstation in de buurt en je hebt altijd toegang tot je persoonlijke gegevens. Meer informatie over de My Mobility App vind je hier.
Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden? Bekijk dan onze Veelgestelde vragen-pagina. Of neem contact op met de wagenparkbeheerder of Mobility advisor van MHC Mobility, zij staan klaar om jouw vragen te beantwoorden. Prettig geregeld.