Schade melden

Hoe kan ik schade melden?

Je kunt schade altijd online melden indien de verzekering in het leasecontract is opgenomen of wanneer je een tijdelijke huurauto / voorloopauto hebt. Ook kan de schade worden gemeld via de My Mobility app.

Klik hier om de app te downloaden in App Store of klik hier om de app te downloaden in de Play Store. 

Europees schadeformulier
Wanneer er een tegenpartij betrokken is bij de schade, dient er naast de melding bij ons het Europees schadeformulier ingevuld te worden samen met de tegenpartij. Een Europees schadeformulier moet ingevuld worden voor de afwikkeling met de verzekering. Je kunt een kopie of foto van het ingevulde formulier toevoegen aan de schademelding.

Als er geen tegenpartij betrokken is bij de schade, is er geen Europees schadeformulier nodig. In sommige gevallen zal de verzekering hier achteraf specifiek om vragen, wij zullen hierover dan contact opnemen.

Wanneer er door een onbekend motorvoertuig schade is veroorzaakt aan jouw voertuig, dan kan er in enkele gevallen beroep worden gedaan op het Waarborgfonds. Na het melden van de schade zullen wij je informeren over de mogelijke vervolgstappen.

2.2 Niet Acceptabel

Ruitschade
Is er schade aan één van de ruiten van je leaseauto ontstaan? Wij zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je te verhelpen.

Voor ruitschade hoeft je geen online melding te doen.
Bel zowel tijdens als buiten kantooruren met 088 - 28 28 491. Je wordt dan met voorrang doorverbonden met onze leverancier, 123Ruit.nl.

Schade melden via de My Mobility App?

My Mobility App downloaden
De My Mobility App is beschikbaar in de App Store of de Play Store

Meer informatie?
Wil je meer weten over de My Mobility App? Bekijk dan de video of neem contact met ons op. Wij helpen je graag op weg!