Cookie instellingen
MHC Mobility maakt gebruik van cookies. Indien u op akkoord klikt geeft u hiervoor toestemming. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.
Bij MHC Mobility zorgen wij ervoor dat u zich onbekommerd kunt verplaatsen, waar naartoe u ook maar wilt. Om anderen te ontmoeten. Nieuwe dingen te ontdekken. Onafhankelijk, zorgeloos en vrij. Wij geven u de bewegingsvrijheid die u telkens verder brengt.
Met eigentijdse oplossingen regelen we tot in de puntjes wat u nodig hebt. Dat doen we met plezier en met hart voor de wereld van morgen. No-nonsense, praktisch en zonder poeha. Nu en in de toekomst. Elke dag weer.
MHC Mobility biedt flexibele, transparante mobiliteitsoplossingen. Altijd op maat gemaakt voor u en uw organisatie. We zijn onderdeel van een sterke Europese samenwerking, alleen al in Nederland hebben we bijna 40 jaar ervaring in leasing en mobiliteitsvraagstukken. Door onze ervaring zijn wij bij uitstek de partner die u kan helpen toekomstgerichte besluiten te maken over uw mobiliteitsbeleid.
Er zijn door de Verenigde Naties, waaronder Nederland, zeventien duurzame ontwikkelingsdoelen opgesteld om van de wereld een betere plek te maken in 2030. Deze doelen staan bekend als de SDG’s (Sustainable Development Goals of Duurzame Ontwikkelingsdoelen). Klik op onderstaande knop voor meer informatie over MHC Mobility haar doelen.
Het vergroten van de wereld van anderen is ons dagelijks werk. Dat doen we niet alleen voor onze klanten, maar ook voor mensen voor wie bewegingsvrijheid niet altijd vanzelfsprekend is. Daarom werken we samen met verschillende maatschappelijke organisaties en initiatieven. Altijd met als doel anderen zich sociaal te laten ontwikkelen, nieuwe dingen te ontdekken en andere mensen te ontmoeten.
Wij, als MHC Mobility zijn ervan overtuigd dat goed contact waarde creëert voor iedereen. Onze belofte aan klanten is; ‘Prettig geregeld’. Dit is het gevoel dat u heeft als u met onze mensen en dienstverlening in aanraking komt.
Met vijf kernwaarden geven we richting aan al onze activiteiten. Van het opstellen van een contract tot de manier waarop we communiceren met onze klanten. Van hoe we onderling als collega’s met elkaar omgaan tot de keuzes die we maken voor leveranciers en samenwerkingspartners. Dit zijn onze vijf merkwaarden en hun betekenis.