8.9 / 10

Gebaseerd op 161 recensies . Bekijke alle reviews

Monique

Gepubliceerd op 10 december 2020

Het begint al bij het ophalen met een doek die je mag verwijderen. Elk jaar een telefoontje hoe het bevalt. Super fijne auto zonder enige zorg.

Sander

Gepubliceerd op 10 augustus 2020

Zijn voor 6,5 jaar terug begonnen met een Clio die gewoon voldeed aan de verwachtingen , we hebben daar dan ook 3 jaar probleemloos in gereden . Rijden nu alweer 3,5 jaar een Suzuki Vitara waarmee ik 2 x een lekke band heb gehad die voor de deur werd gerepareerd zonder extra kosten . Technisch heeft deze auto nog nooit een probleem opgeleverd . Onze volgende auto wordt dan ook weer een Vitara via HCM die we jan. 2021 hopen te mogen rijden .

jan meems

Gepubliceerd op 21 april 2020

De Kia picanto die ik nu nieuw heb sinds 3 maanden voldoet precies aan mijn wensen en is de tweede auto die ik lease. Bij afloop vorige lease periode heb ik mij laten verleiden om ook bij de concurrentie te kijken voor een andere lease auto, wat mij natuurlijk vrij staat te doen, maar ik was daar snel uitgekeken. Hitachi private lease komt voor mij als beste uit de bus en het vaste klant voordeel speelt natuurlijk ook een rol mee. Maandelijks scheelt dat toch weer in het lease bedrag wat je betaald. Terug denkend aan mijn vorige lease auto niets dan lof over alles wat bij het lease bedrag in zit als onderhoud en dergelijke

Jan de Graaf

Gepubliceerd op 20 april 2020

Van de eerste "ontmoeting"op internet https://www.privelease.nl/alle-modellen/opel-karl-10-startstop-75pk-120-jaar-edition/6 tot aflevering in één woord : Geweldig! Vlot afgehandeld en waar voor je geld. Een aanrader!

Piet van der Meij

Gepubliceerd op 20 april 2020

Goede prijs en vriendelijk ontvangst en behandeling..service is prima

Harm Jan

Gepubliceerd op 06 januari 2020

6 jaar geleden een Clio estate genomen heb deze twee maal na het contract vernieuwd. Na 5 jaar gekozen voor een Capture, deze zat niet in het aangeboden assortiment maar hoorde binnen een paar dagen wat deze zou gaan kosten. De verdere afhandeling verliep weer uitstekend, omdat deze niet in het aangeboden assortiment zat moest deze besteld worden, zolang de bestelling liep werd het contract verlengt tot en met de dag dat we Capture konden ophalen. De inname verliep probleemloos, als er al krassen waren werden die als gebruik schade geaccepteerd. Ik hoor soms dat mensen menen dat de inname vaak een probleem is, maar als je de auto gebruikt als van jezelf dan kan er nooit een probleem zijn in mijn optiek

r. sentjens

Gepubliceerd op 01 januari 2020

zondag auto laten afslepen naar kia garage. maandagmorgen contact gehad met garage, maar deze konden niks zonder reparatienummer van de lease maatschappij. telefonisch contact gehad met medewerker lease maatschappij, deze zou zelf wel even bellen met de garage. om 13.00uur contact gehad met garage, deze vertelde mij dat er nog geen telefoontje geweest was. vervolgens weer telefonisch contact gehad, met een medewerker van de lease maatschappij, deze medewerker kreeg de juiste persoon niet te pakken, en zou een mailtje achterlaten zodat er contact zou worden opgenomen met de garage. 16.00 uur weer gebeld met garage, en wederom geen contact geweest met de lease maatschappij. wederom weer contact opgenomen met medewerker lease maatschappij, en deze medewerker verzekerde mij dat hijzelf met de garage zou bellen. 16.20 uur gebeld met garage, en eindelijk was er contact geweest met de lease maatschappij, helaas was het nu te laat om vandaag nog met de reparatie te beginnen. jammer vindt ik ook , dat er vanuit de lease maatschappij niet even met mij contact wordt opgenomen, dat het alsnog geregeld is met de garage, lijkt mij een kleine moeite, en een grote geruststelling voor de klant.

Sjoerd

Gepubliceerd op 27 december 2019

Zeer goed geholpen van begin tot eind en nog steeds. Zeer meedenkende mensen.

Peter Heijboer

Gepubliceerd op 26 december 2019

Gewoon heel goed, stel je vraag en je krijgt een goed antwoord. Dit is de 3e auto en de service is in helder Nederlands.

A.Boldendal-Hofs

Gepubliceerd op 25 december 2019

Ik ben zeer tevreden met de auto wat wij nu leasen.